niedziela, 16 lutego 2014

Zupa krem :)

Składniki: - 3 marchewki; - 2 ziemniaki; - 1 pietruszka; - kawałek selera; - pół brokuła; - 3 łyżki jogurtu naturalnego; - 2 jajka ugotowane na twardo; - koperek; - sół, pieprz i łyżeczka przyprawy podlaskiej do zupy jarzynowej Powiem tak... Zupka wyszła smaczna, syta...i przypomniała hmm jedzenie Lilianki z jej lat mega młodości. Niestety Łukasz nawet jej nie spróbował, ze względu na to, że zniknęła...naprawdę BARDZO smakowała Liliance. Warzywa ugotowałam na parze. Użyłam blendera. Jednak, żeby zupa ładnie się zaprezentowała na talerzu brokuł z jogurtem zblenderowałam razem :) i marchewki, ziemniaki, pietruszkę i seler również razem. Dodałam jajka ugotowane na twardo oraz koperek. Oto efekt. Polecam i życzę Smacznego.

1 komentarz:

  1. uwielbiam kremowe zupy:) jakośnie przyszło mi wostatnim czaseido głowy, aby brokuła łączyć w zupce z jajkiem. my w ogóle unikamy jajek, ale młoda powinna być zachwycona: im prostsze dania tym szybciej znikają w czeluściach jej paszczy;) Dzięki za pomysł!/ Sylwia

    OdpowiedzUsuń