piątek, 28 lutego 2014

Coś słodkiego śląskiego zmodyfikowanego

Składniki: - 1 chałka; - puszka gotowej masy makowej użyłam firmy Bakalland; - łyżka płatków migdałowych; - 6 orzechów włoskich - pół litra mleka; - łyżka cukru; - 1,5 opakowania budyniu śmietankowego bez cukru Owszem poszłam na łatwiznę...ale naprawdę Polecam. Potrzebowałam dość dużej o jednolitym kształcie miski. Rozpoczęłam od ugotowania budyniu- z pół litra mleka odlałam 1/4 szklanki dodałam 1,5 opakowania budyniu śmietankowego z łyżka cukru. Chałkę pokroiłam na 1cm kromki, aby nie były za cienkie, ani za grube. Rozpoczęłam układanie na samo dno miski ułożyłam chałke, a na nią 3 łyżki budyniu śmietankowego (gorący)
Na budyń ułożyłam masę makową-starałam się tak rozłożyć, aby starczyło na 3 warstwy.
Na masę makową chałkę.
I na chałkę budyń, a następnie masa makowa... i tak jeszcze raz:) A na wierzch na masę makową dałam uprażone na suchej patelni orzechy włoskie oraz płatki migdałów. I do lodówki :) Łukasz już jadł..ja czekam do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz