czwartek, 20 czerwca 2013

Omlet

Składniki:
-10 jaj;
-łyżka mąki pszennej;
-pół małej cukinii;
-3 dość duże pieczarki;
-5 pomidorków koktajlowych;
-2 plasterki sera żółtego;
-sól i pieprz

Postanowiłam zrobić omlet.
Pieczarki i cukienię pokroiłam w kostkę. Przesmażam na łyżce oleju.
Jajka ubijam mikserem...szczerze nie bawiłam się w ubijanie najpierw białek, a później dodawanie żółtek, tylko w misce ubijałam białka z żółtkiem.Dodaję sól i pieprz oraz łyżkę mąki. Miksuję.
Omlety smażyłam na dwóch patelniach- jedna dla mnie i męża, a druga dla Lilusi, ponieważ Lila hmm lubi ketchup, nie lubi pomidora...ale może jej przejdzie. Tak wyglądały ubite jajka.

Wlewam jajka na patelnię.

Widać jak brzegi omlecika ścinają się, więc delikatnie łopatką podważam go, aby ze wszystkich stron płynna masa wlewała się do środka.


Dodaję 2 plasterki sera żołtego pokrojonego w kostkę.
Patelnie wkładam na 5 min. do nagrzanego piekarnika.


Polecam. Na zdjęciu powyżej Nasze, na zdjęciu poniżej Lilusi.Smakował nam..też na zimno :)



Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz