niedziela, 21 kwietnia 2013

Pieczone muszelki z serka topionego z serem pleśniowym i żurawiną

Składniki:
-100g serka topionego;
- 50g (2 łyżki masła);
-3/4 szklanki mąki;
-szczypta soli i cukru
Farsz:
-100g ulubionego serka pleśniowego;
-kilka łyżeczek żurawiny do mięs i serów

Poprosiłam męża, aby kupił ser pleśniowy z ziołami--kupił ser pleśniowy naturalny :)...jutro grill, więc postanowiłam zrobić coś smakowitego- a mianowicie muszelki z serkiem pleśniowym- miały być ziołowe- ale będą z żurawiną. Przepis na ciasto nie zmienił się- wałkowanie, nakładanie farszu tu- serka i żurawiny, sklejanie- i tu...zauważyłam, że to ciasto nie lubi mokrego, więc najpierw nakładałam żurawinę, a na nią serek pleśniowy pokrojony w kostkę- zdjęcie przedstawia, że najpierw położyłam ser a na nim żurawinkę--odwrotnie!.

Sklejam jak na pierogi, jednak aż tak nie dociskam, czyli nie przejmuję się, jak się otworzą- właśnie oto mi chodzi- wyglądają jak muszelki :). Piekę w rozgrzanym piekarniku w 180 st. C przez 12 minut.


Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz